Alla inlägg under december 2012

Av Malin Zand - 20 december 2012 12:40

Här skrivs det i mängder som ni ser. Skämt och sido, hade för ett tag glömt bort att jag har en blogg att skriva på. Om ni har tur kanske jag skriver ett och annat i jul ;)

Bara några dagar kvar till självaste Julafton idag och ska erkänna att lite har blivit gjort men inte allt som jag skulle vilja. Men det blir ingen härlig jul om man stressar för mycket innan eller hur? Alla julklappar är inhandlade och inslagna och det är det viktigaste. Granen ska P köpa idag på väg hem från jobbet eller imorgon. Så är det lite fix kvar med maten. Vi skulle fått besök av barnens morfar i jul men det har blivit inställt pga att han fått ryggskott och inte kan resa så långt. Tråkigt! Det blir vi fyra under julen och det kommer att bli nog så bra :)


Freja går sista dagen på förskolan för denna termin idag. Och tänk, hon har gått ett helt år nu. Våran stora tjej! Våren lär nog gå i en väldig fart, och vips så går Julia på förskolan hon med. Under våren är det dags för mig att börja se mig om efter jobb. Inte för att jag ska börja förrän i augusti, men det kan vara dags att sätta igång. Spännande!!!


Får se om jag återkommer senare idag med en bild på granen (kan bli imorgon).

Ovido - Quiz & Flashcards