Alla inlägg under november 2012

Av Malin Zand - 20 november 2012 13:23

Här kommer lite skönsång från finaste Julia.


 

Av Malin Zand - 11 november 2012 21:02

Det blev en nyttig variant till efterrätt idag när vi firade P. Inget socker i denna, vilket känndes bra och vi kunde äta med "gott" samvete.

Av Malin Zand - 11 november 2012 14:56

Julia har varit dunderförkyld i veckan som gått. Igen...suck vad det är tråkigt att bara vara hemma och hålla sig från alla människor så man inte smittar. Nu är hon i alla fall bra igen och vi hoppas att det ska hålla i sig längre än fyra dagar som det tog sist.

Idag firar vi P på farsdag och Freja gav honom ett fint armband och en teckning som hon gjort. Julia fick till några streck på en tcknning och det blev hennes allra första. Inte så dumma presenter. Eftersom jag inte tagit mig ut från huset så fick det räcka så. Men ska göra en smarrig efterrätt idag!!

Hoppas ni andra också firat pappor i er omgivning!

Av Malin Zand - 5 november 2012 08:37

Igår hände det som sällan händer. Jag fångade ett underbart ögonblick på film. Alltid när det händer något som jag vill ha på bild eller film, så är jag alltid för sen med att ta fram kameran eller mobilen. Men nu...


 

Ovido - Quiz & Flashcards