Alla inlägg under februari 2012

Av Malin Zand - 26 februari 2012 14:03

Man skulle kunna tro att jag lagt ner den här bloggen, eller hur? Det är bara så att tiden inte finns att sitta och göra sådanna här roliga saker. Det är fullt upp nu med två arbetande föräldrar, ett förskolebarn och sjukdomar. Plus allt annat som skall hinnas med...Kan i alla fall berätta att Freja trivs jättebra på sin förskola och har varit frisk till förra veckan. Då drabbades hon av ögoninfektion. Den är över nu och imorgon bär det av till förskolan igen. Jag har varit förkyld i princip hela tiden sedan jag började jobba igen och hade även en släng av vinterkräksjukan för två veckor sedan. Det var inte så roligt kan jag berätta. Det är vidrigt i vanliga fall, men att samtidigt vara gravid...nej, det vill jag inte ha igen så länge jag är det.


Nu är Freja och P ute på en härlig vårvinter promenad och jag håller mig hemma och bara tar det lugnt och passar på att göra ett inlägg här. P laddade över en massa foton från mobilen här om dagen och jag lägger in två vinterbilder på Freja. Det blev en riktigt kort vinter i år och det var faktiskt riktigt skönt. Att de sista dagarna fått känna av lite vår i luften har gjort en väldigt glad.


   

Jag ska försöka vara lite mer flitig på bloggen. En gång i veckan ska ska i alla fall försöka hinna med. Men lovar inget ;) Njut av vårvädret!


Ovido - Quiz & Flashcards