Alla inlägg under juni 2012

Av Malin Zand - 28 juni 2012 20:35

Freja och Julia har haft mormor på besök i ett par dagar. Det har Freja gillat. Kul för henne att få träffa och lära känna henne lite. Hon var ju så liten förra gången de sågs. De kom jättebra överens och det var så roligt för mig att se. Jag hoppas att även mamma gillade besöket och att få träffa två av barnbarnen. Här kommer en bild på Julia och mormor.

 


Imorgon ska jag till en i min "gamla" mammagrupp som också fått en till liten. Det är jätteroligt, för nu hamnar vi i samma mammagrupp igen. Det blev bara ca 1 1/2 vecka mellan de yngsta och mellan Freja och hennes äldsta är det tre veckor. Det var ett tag sedan vi sågs, hoppas att tjejerna tycker att det är skoj att ses och kommer ha kul tillsammans. Det visar sig i morgon.


P bokade en liten tripp till Vimmerby och Astrid Lindgrens Värd nästa vecka. Det blir en övernattning så vi kan vara där i två dagar. Freja är kanske på gränsen för liten, i alla fall när det gäller att känna igen alla karaktärer. Men Emil och Pippi har hon koll på och gillar dem mycket. Emil är favoriten. Det blir jättemysigt med en liten tripp bort från hemmet och allt som bara går på.

Av Malin Zand - 21 juni 2012 20:02

Nu är datorn lagad och jag kan lägga in lite bilder på lillan.

   

Våra fina flickor och min fina man :)

Av Malin Zand - 3 juni 2012 19:23

Torsdagen den 24 Maj kom äntligen vår dotter Julia till världen. Allt gick bra och vi mår alla väldigt bra. Ska försöka komma igång med bloggen igen. Kommer nog någon bild på underverket någon dag. Men det kan bli så att det dröjer ett par dagar. Håller ju på att få till vardagen med rutiner och allt...

Ovido - Quiz & Flashcards