Alla inlägg under september 2012

Av Malin Zand - 27 september 2012 20:48

Idag på fm var jag och Freja ute och lekte. Hon är ledig från förskolan denna vecka och P är hemma från jobbet. En riktigt mysvecka med familjen har vi. Så härligt!

Av Malin Zand - 24 september 2012 12:15

I onsdags blev våran stora tjej ännu större. Två år blev hon då. Det firades med sång, paket och många kramar och pussar. I lördags hade hon kalas för kompisar och vad passade inte bättre än en Pippitårta till våran Pippitokiga tjej.

Idag blir våran minsta fyra månader. För tre veckor sedan vände hon sig från rygg till mage för första gången. Nu vänder hon sig så fort vi lägger ner henne. Det är verkligen full fart på tjejen.

Av Malin Zand - 12 september 2012 20:45

En dag förra veckan, kom Freja och skrattade när jag stod och lagade mat. Jag vände mig om för att se vad som stod på. Hon hade hittat en tröja jag lagt ifrån mig och tagit på sig den. En oversizetröja...lite stor var den.

Av Malin Zand - 12 september 2012 20:37

Blev grymt nöjd med tårtan jag bakade för någon vecka sedan när P fyllde år. Receptet kommer från boken - Lomelinos tårtor.

Ovido - Quiz & Flashcards