Alla inlägg under augusti 2012

Av Malin Zand - 20 augusti 2012 13:40

Nu på fm har jag, förutom att vila och se till att Julia har det bra och att mina insulindoser funkar som de ska, tagit fram alla barnkläder och börjat gå igenom dem. De ska sorteras i storleksordning så vi ser hur läget är inför höst/vinter. Julia har ju en hel del att ärva efter Freja så där behöver vi inte köpa så mkt, men Freja behöver såklart en hel del... Det ska bli skönt att äntligen göra sig av med det Julia nu växt ur. Äntligen!! Som jag väntat på att inte behöva ha undanstoppat i väntan på en liten. Vi har ju inte överdrivet mycket förrådsplats, så det ska bli så skönt! Har äver laddat över lite blider från kameran med. Här får ni se några från veckan som gått.

     

Av Malin Zand - 19 augusti 2012 13:57

Ett litet klipp från imorse då Julia leker i gymmet. Sådär kvalitet, men ändå...


 

Av Malin Zand - 12 augusti 2012 19:10

Laddade ner Instagramappen imorse, sist av alla, och jäklar vad kul. Här är en finfin bild på min älskade Freja.

Av Malin Zand - 12 augusti 2012 07:37

En bild på Julia som beundrande tittar på Freja som sitter bredvid och leker. Och äntligen kan jag nu lägga till bilder när jag bloggar från telefonen.

Av Malin Zand - 9 augusti 2012 15:47

Idag har Freja varit hemma med mig och Julia. Vi hade blivit "lovade" skurar med åskinslag av meterologerna, så vi höll oss inne. Men det har inte visat sig komma varken regn eller åska. Typiskt! Nåväl, vi har jobbat med både färg och lera. Här kommer en bild.

 

Nu sitter Freja i badet, P har nyligen kommit hem och jag har mat som puttrar på spisen. Julia sover. Vi avslutar denna dag lika lugnt som den börjat. Trevlig kväll!

Av Malin Zand - 7 augusti 2012 10:02

 

Ett nytt foto på våran älskling nr 2. Hon är helt fantastisk! Vi är så otroligt tacksamma över att ha fått två så fina flickor.


Jag börjar så sakterliga ta mig tillbaka till vardagen. P har börjat jobba och Freja går på förskolan igen. Jag får äntligen lite tid med bara Julia. Jag njuter! Kram på er!

Ovido - Quiz & Flashcards